piątek, 15 kwietnia 2011

Obiecany wywiad z Tomaszem S. menadżerem Nambijskich wojowników


UndergroundRatsFight : Dzień dobry , przedstawiamy dziś Państwu dalszą cześć cyklu z serii wywiady z menadżerami naszych gwiazd MMA . Dziś na tapecie Pan Tomasz S. - menadżer Namibijskiej bandy zabijaków .
Dzień dobry miło nam , że Pan znalazł dla nas czas .
Proszę coś powiedzieć jak wywęszył Pan tę bandę ?

Tomasz S . : No , cóż ... Pewnego razu podczas mojej wyprawy do Nepalu spotkałem na jednym z masywów pustelnika jakiegoś mnicha czy coś w tym rodzaju , wie Pan z nimi nigdy nie wiadomo co to za jeden , lepiej podchodzić nie bliżej niż 2 stopy do takiego delikwenta, ale nie o tym mowa , w każdym razie ten zapodał mi coś na temat tajemniczego gatunku wojowników z Namibii . Ponoć nieustraszeni , napieprzają po drzewach , terroryzują cały las . Problem w tym , że to lud koczowniczy i trudno ich znaleźć w danym miejscu o danej porze.
Ale już w tedy w Indiach doszły do mnie słuchy o wyczynach niejakiego Churchilla , nawet powiem szczerze było mi głupio jak Hindusi się o mojego rodaka wypytywali a ja nie kumałem o co im kurwa chodzi !
Niebawem jednak wszystko się wyklarowało i moje życie nabrało nowego sensu . Stworzyć nowy team , zajebistych fighterów to dopiero jest wyzwanie . Teraz może szynszyle , czy tam ziemne psy są na topie ale ich era dobiega końca – mówię to ja Wam Tomasz S !!!

UndergroundRatsFight : Fascynujące proszę sobie nie przerywać ...

Tomasz S . : Właśnie , no mówię no , pomysł jest teraz trzeba ruszać do Namibii . Zabieram ze sobą Lubelskiego tropiciela zwierząt nornych wiem , może to wydać się głupie ale dżungla rządzi się swoimi prawami , a taki lubelski tropiciel na pewno się przyda.
Pan Radek opowiedział mi mrożące krew w żyłach opowieści o ludziach ,którzy weszli w las i już nie powrócili , o ludziach którzy weszli w las i powrócili z obłędem w głowie i w oczach . W lesie toczy się cały czas walka , słyszałem o drapieżnych borsukach łażących w parach , o chytrych lisach potrafiących wyprowadzić niejednego myśliwego jak i ogara w pole , bobrach o zębach tak mocnych , że przegryzą pień drzewa – a co dopiero mogą one zrobią z kości udowa człowieka , o dzięciołach o stalowych dziobach mogących z łatwością zrobić dziurę w głowie . O dzikach które ryją metrowe doły w poszukiwaniu żołędzi - doły z których zwyczajny człowiek nie wyjdzie o własnych siłach ginąc z głody , o kleszczach mogących wejść w intymne miejsca i już nigdy z nich nie wyjść , o jaszczurkach gotowych zjeść ostatni okruch z kieszeni strudzonego głodnego wędrowca , o zaskrońcach i padalcach wielkości boa dusiciela z tropików , o jeżach na których nieświadomy wędrowiec nadepnie bosą stopą , ginie w konwulsjach o przerażającego jadu ich kolców , o pszczołach kąsających nawet w nos – tak po prostu bez żadnego nawet najmniejszego ostrzeżenia , o jeżynach - które plątają nogi i tak kolą , że powodują wykrwawienie nieświadomego człowieka. Tak opisał Pan Radek lasy lubelskie.

Oto cel wyprawy :


















Były też inne atrakcje pomysł mojego tropiciela :) 


 

UndergroundRatsFight : Bardzo prosimy o konkrety toć to portal sztuk walk a nie szkoła survivalu !

Tomasz S . ,Ok , ok , no mówię no , na trzeci dzień trafiliśmy na ślad bandy . Złożyłem im propozycję nie do odrzucenia .
Kupili to , kasa na każdym krańcu świata robi swoje . Wyżyłowani , kondycyjnie zajebiści widziałem na własne oczy co te skurwysyny wyprawiają na gałęziach .


Jak akrobaci w cyrku Korona , nawet lepiej . Pazury ze 2 cale , zębole ostre jak brzytwy . Pan Radek jak jednego z drzewa ściągał ten go tak ugryzł , że Pan Radek tropiciel z drzewa spadł na glebę . Przykry widok , jednak jestem ucieszony bo za taką kwotę mało kto by chciał ryzykować i po drzewach w Zambii czy Nambi napierdalać za wiewiórkami.

UndergroundRatsFight : Podsumowując wyprawa udała się znakomicie .
Redakcja widziała całą ekipę w akcji , w podwarszawskich Markach . W zamkniętym ośrodku treningowym .

Tomasz S . : Tak , no mówię no jestem zadowolony z postępów grupy . Siłownia , treściwe żarcie , worki mają tu wszystko co dusza zapragnie jeśli chodzi o zaplecze treningowe .



UndergroundRatsFight :Brzmi fajnie , Jak Pan myśli Panie Tomku czy Pana zawodnicy są w stanie podjąć równą walkę z Churchillem czy Radomskim Wojownikiem ? ,
W rankingu P4P Ziemny Pies z Radomia jest na 1 miejscu bilans 52-3-2(38KO) , natomiast szynszyl Churchill na 6 bilans 26-1 (18KO)

Tomasz S . : Wie Pan co , trochę wkur.. mnie takie rankingi .
Moich wiewiórów jeszcze świat nie widział , ale proszę spojrzeć na sparing .
Kurwa to jest zadyma , obłęd . Adrenalina rozrywa im nadnercza .Pompuje do mózgu taką energię coś niesamowitego .


UndergroundRatsFight :No tak , ale proszę spojrzeć na doświadczenie szkoleniowe np Marcina G czy Sławomir B. Wiedzą jak prowadzić zawodnika .


Tomasz S . Hahaha , co ?
Ten pierwszy przecież powiem szczerze o nim świat by się nigdy nie dowiedział gdyby nie Churchilll , powinien ten Marcin G stopy mu całować , że przy nim zaistniał . Po drugie pamiętam pożyczyłem mu swego czasu kineskop do aparatu , ponoć miał był fotografem zapalonym i co ? Pytam i co , zrobił takie zdjęcia , że pożal się Bożę , nic na nich nie widać . ..
Drugi no nie wiem czy jest dobrym menadżerem czy trenerem , dla mnie całkowicie anonimowy . Ponoć w sudoku całkiem całkiem , poza tym poniżej średniej na pewno .


UndergroundRatsFight : Wie Pan , że my to opublikujemy nie boi się Pan ostrych reakcji ze strony teamów Marcina G i Sławomira B ?

Tomasz S . Pieprze to , mówię jak jest . No mówię no 15 maja mam eliminator walki o tytuł , nie interesuje mnie czy wygra otyły Churchill co do 450 nie może zbić , czy niby okrutnik Radomski Wojownik co do tej pory walczył z samymi miernotami i ma rozdmuchany rekord . 18Lipca ring zweryfikuje , kto będzie mistrzem .

UndergroundRatsFight : Bardzo dziękuje za wywiad .

Tomasz S . Ja również , Oglądajcie http://churchillvsradomskiwojownik.blogspot.com/ MMA underground fights !!!

3 komentarze:

  1. Panie Tomaszu w poniedziałek się policzymy , w taki sposób poniżać swoich oponentów ....
    A Pan Marcin G robi zajebiste foty , sam widziałem

    Sławomir B

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja pierdole ale trzeba mieć nasrane w łbie , ta cała ekipa to jakaś kpina , piszą o napierdalaniu po drzewach za wieriórkami...

    OdpowiedzUsuń
  3. No mówie no, Robi foty jak spi :)

    OdpowiedzUsuń