wtorek, 19 kwietnia 2011

Spod Znaku koksu i Aódi.


Spod Znaku koksu i Aódi.

Warto chyba przybliżyć Państwu sylwetkę Kamila Aódi S . Pan Kamil urodzony na kresach wschodnich jak każdy z tamtych okolic bywa trochę nieokrzesany w obyciu .


Wychowany twardą ręką , stanowczy z reguły . Jak sam o sobie mówi : 'nikt do talerza nie będzie mi zaglądał'.

Jego pasja to siłowanie się z żelastwem na siłowni oraz dłubanie przy swoim Aódi . Zawsze najmodniejsze dywaniki i wielka płetwa z tyłu oraz wydech wielki jak wiadro to postawa .
Szpan musi być , na Cargo każdy mnie rozpozna – mówi o sobie .

Co można o Panu Kamilu powiedzieć to można ale na pewno na używkach czy też odżywkach zna się jak mało kto , dlatego stał się łakomym kąskiem dla teamów MMA gryzoni w Polsce.

Pana Kamil nakryliśmy w szatni jak dłubał coś przy strzykawce, nie to nie nasza sprawa .

UndergroundRatsFight:Witamy Panie Kamilu , jak zdrowie ? ,I Co Pan myśli o scenie MMA w Polsce.

Kamil Aódi S. : A dziękuje bracie , trochę z początku pośladek boli ale można się przyzwyczaić , toć igła cieniutka . Od razu widać postępy , sztanga wydaję się jakby ze 30kg lżejsza. Ale co ode mnie chcecie ? , za darmo nie będę gadał ...Na frajerskim chowany nie jestem , wóz muszę zmienić .


UndergroundRatsFight:(2 stówy do łapy )....


Kamil Aódi S. Dorzuć bracie jeszcze Świerczewskiego nie będę jęzora za głupie 2 stówy suszył !!!

UndergroundRatsFight: (Następny 50 i banan na twarzy Aódi już daje się zauważyć )

Kamil Aódi S. : No tera mogę pogadać , Co o tych szczurach chce wiedzieć ?
Ja szczurów i myszów to się brzydzę brrrr , długie ogony . Raz taki jeden jak byłem u babci mi do nogawki wlazł , dopiero tego skurwysyna udało mi się za kolanem zatrzymać ... Traumatyczna historia... Tylko nie powtarzajcie tego chłopakom , bo na błazna wyjdę .

UndergroundRatsFight: Panie Kamilu przecież mówimy o zawodnikach MMA , Churchillu , Nambijskich wiewiórach i najsłynniejszym Radomskim Wojowniku (Tylko Radomski Wojownik Uliczny jest zaindeksowany w Googlach więc ... wiecie )

Kamil Aódi S. : A o tych .... . Słyszałem , słyszałem .. kto nie słyszał. Twarde , twarde . Miałem zaszczyt wczoraj uczestniczyć w treningu medialnym Churchilla ...
Muszę powiedzieć , jestem pod wrażaniem . Jak w pewnym momencie zaczął napierdalać łapami w te i wewte to miałem wrażenie , że łopatki w turbinie mojego Aódi wymiękają .
Powiem szczerze wyglądał na ospałka ale kręcił się jak karuzela po dywanie .
W pewnym momencie nawet wyrżnął łbem w stołek ale za chwile wstał i znów zaczął napierdalać tymi swoimi łapami.
Powiem tak, Pan Radek nieźle go „Karmi” , jeśli wiecie co mam na myśli ....

UndergroundRatsFight: Topór wojenny z Panem Radkiem już zakopany rozumiem .

Kamil Aódi S. : Nie , nadal uważam , że Pan Radek to kelner .


UndergroundRatsFight: Z kolei słyszałem , że Pan Radek twierdzi , że z Pana Panie Kamilu niedzielny kierowca i on dawał Panu pierwsze lekcje w Warszawie , bo Pan się tramwajów bał na ulicy ...

Kamil Aódi S. : Niech nie pierdoli ! , ja się niczego nie boje .

UndergroundRatsFight: Ok , Ok calm down Panie Kamilu ....
Czytelników interesuje co myśli Pan o ekipie Tomasza S.

Kamil Aódi S. : No tak , wie Pan te wiewióry pochodzą z tej całej Afryki . Ja tam patriota z dziada pradziada . Mój pradziadek służył w 4 szwadronie po samym Napoleonem po Pułtuskiem . Powiem tak , jakbym takiego złapał i pod maszynkę wpadł i futro ogolił , to na pewno każdy z nich miałby czarną skórę – prosto z mostu te wiewióry to czarnuchy.

Nie to , żebym był rasistą , ale wiadomo jak sam Bernard Hopkins powiedział : „ My czarni mamy większe predyspozycje do boksu czy sportu „
Faktycznie coś w tym jest . Ale jak się dosypie dobrego koksu do żarcia takiemu Churchillowi i ten stanie się na 0,5 dnia czarnuchem !!

UndergroundRatsFight: Hmm . Odważnie i szczerze , warto było zapłacić . Co Pan myśli o Radomskim Wojowniku ?


Kamil Aódi S. : Powiem tak , lubię go i mi się zdarza w dresach do pracy przyjść . Swój chłop!! , Twardy zadzior ma jaja jak kokosy  i  z tego co wiem gra fair .


UndergroundRatsFight: Zna Pan menadżerów zawodników ?

Kamil Aódi S. : O Tomaszu S , proszę mi nawet nie wspominać - wsza jedna , drugi ten Marcin G – też nie lepszy zarozumiały , mądrala , nie pogadasz . Latał z aparatem za Churchillem , ale każde zdjęcie zamazane ...... Trener i menadżer z niego żaden a metody treningowe po chu... fest , ten trzeci jak mu tam było Sylwester B – baran krótko powiem . Źle prowadzi Radomskiego Ulicznego Wojownika , ale nieźle płaci . A ja dla kasy sprzedam duszę , Aódi jeźdże !!! Frajerem nie jestem .


UndergroundRatsFight: Niebawem 2 cześć wywiadu z tą barwną osobą ,
Pamiętajcie codziennie wejść na churchillvsRadomskiWojownik pozwoli Wam być na bieżąco w temacie .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz